هل جزء ادویه های گران قیمت دنیا محسوب می شود و مصرف آن در کشور پیشینه چند ساله دارد ادویه مخصوص شیرینی جات می باشد و اکثرا در تمام شیرینی جات سنتی به کار می رود.

هل از بوته گیاهی ب  دست می آید که بومی کشور هندوستان بوده ولی امروزه در کشورهای هم جوار آن نیز کاشته می شود. گذشته از خواص رایحه این گیاه به دلیل فواید دارویی آن نیز استفاده می گردد.

مجموعه ما یکی از مراکزی است که منحصرا در زمینه پخش انواع هل فعالیت داشته و به علت رفاه خریداران و مقرون به صرفه بودن بسته ها اقدام به عرضه هل سفید ۵۰گرمی نموده است.

مرکز عرضه هل سفید 50گرمی

کاهش خطر ابتلا به سرطان با خوردن هل

کاهش خطر ابتلا به سرطان با خوردن هل هل میوه گیاهی است که به صورت بوته و شاخه های پیچیده رشد می کند و سپس بعد از گل دهی میوه آن غلاف هل را تشکیل می دهند و دانه تیره هل دارای عطر و رایحه بسیار زیادتر و غلیظ تر است.

و اکثرا هل عمرا با غلاف آن که معطر است به ‌کار می رود، این گیاه بومی هندوستان است و پای ثابت آشپزی های هندوستان می باشد و در ساخت ادویه های مختلفی به کار می رود.

هل دارای ویتامین ها و خواص معدنی است و از کالری نیز برخوردار است این گیاه دارای طبعی خشک و گرم است و حاوی ویتامین آ و مواد معدنی کلسیم ، منیزیم و پروتئین می باشد.

از خواص مهم هل، سم زدایی آن از بدن می باشد بعد از سوخت و ساز سلولی بسیاری از مواد زائد در بدن باقی می ماند که انباشت آنها در بدن موجب اختلال در سلول ها شده و موجب بروز انواع سرطانها می گردد.

هل با تصفیه بدن و سم زدایی از مانع انباشت آنها می شود و همچنین تقویت کننده کبد می باشد و در خروج مواد زائد از کبد نیز کمک می کند.

هل از جمله ادویه هایی است که علاوه بر مضر نبودن برای دستگاه گوارش برعکس بسیاری از ادویه ها تقویت کننده آن بوده و به هضم کامل غذا به روده و معده کمک می کند و مانع نفخ و سوء هاضمه می شود.

بنا بر مزایای هل در گوارش و هضم غذا یکی از گیاهانی است که از سرطان روده و معده به میزان قابل توجیحی می کاهد و موجب تقویت سیستم گوارش به طور کلی می شود.

هل حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کردن و به درمان سرطان و جلوگیری از آن کمک می کند.

چگونه عرق هل بگیریم؟

چگونه عرق هل بگیریم؟ همانطور که ذکر شد هل از قدیمی ترین ادویه های جهان است و به دلیل خواص دارویی که دارد استفاده های متعددی از آن می شود از این میوه های کوچک معطر می توان عرق هل نیز به دست آورد.

عرق هل نیز مانند میوه آن از خواص بیشماری برخوردار است و عطر و رایحه غلیظی دارد و کاربردهای آن خیلی بیشتر از میوه آن می باشد خصوصا که از عرق هل می توان برای تقویت پوست و مو استفاده کرد.

برای تهیه عرق هل خانگی کافی است مقداری هل رو شسته و در قابلمه بزرگی بریزید و مقداری آب بریزد تا روی هل را فرا بگیرد و سپس ظرف کوچکتری را درون قابلمه قرار دهید.

ظرف کوچکتر باید طوری قرار بگیرد که آب درون قابلمه در آن نفوذ نکند و سپس درب ظرف طوری قرار بگیرد که بخار آب در ظرف مذکور جمع گردد.

شعله گاز بعد از جوش آمدن باید کم باشد تا عرق به دست آمده خالص تر باشد و تا زمانی که آب ظرف به اتمام برسد می توان اینکار را ادامه داد ولی باید مطمئن بود بخار آب همراه با آب نباشد.

بعد از عرق گیری می توان آنها در ظرف های شیشه ای و به دور از نور خورشید نگهداری کرد و از این عرق ها می توان در آشپزی نیز استفاده نمود.

قابل ذکر است که با دستگاه های مخصوص عرق گیری فرایند آن بسیار آسانتر و عرق به دست آمده نیز مطمئن تر می باشد و عموما عرق گیری هل نیز مانند سایر گیاهان دیگر می باشد.

از خواص عرق هل می توان به برطرف کردن بوی دهان و تقویت دندانها و روشن کننده پوست و محکم کردن ریشه مو و همچنین کم کردن اشتها و لاغری نام برد.

از خواص دیگر عرق هل می توان به تسکین دادن گلو درد و همچنین درمان سرماخوردگی نام برد و باعث از بین بردن زخم های لثه و دهان می شود

صادرکنندگان انواع هل سفید ۵۰گرمی

صادرکنندگان انواع هل سفید 50گرمی همانطور که ذکر شد مجموعه ما از مراکز پیشگام در زمینه عرضه هل سفید تازه می باشد که به دلیل کیفیت و تازگی محصولات قابل رقابت در بازارهای بین الملی نیز می باشد.

هل سفید ممتاز به دلیل عطر دلنشین و رایج بی نظیر آن از ادویه های گران قیمتی محسوب می شود که جزء جدایی ناپذیری در بسیاری از آشپزی هاست.

به دلیل اهمیت مجموعه ما به کیفیت و عرضه هل سفید درجه یک بسیاری از کشورها خواهان تجارت با ما شده اند به همین دلیل شرکت جزء صادرکنندگان هل سفید می باشد.

و به دلیل مقرون به صرفه بودن و فراهم آمدن امکان خرید آن توسط تمامی افراد اقدام به توزیع آن در بسته های ۵۰ گرمی نموده است.

عرضه هل در بسته های ۵۰ گرمی امکان حمل و نقل آن را راحت نموده و علاوه بر آن از اتلاف مال را در حمل و نقل های طولانی را صفر نموده است.

شرکت علاوه بر عرضه هل سفید به واردات انواع هل از جمله هل سبز و سیاه نیز پرداخته و در محصولات خود کیفیت و دسترسی آسان و قیمت مناسب را مدنظر قرار داده است.

شرکت پخش بهترین هل سفید ۵۰گرمی

شرکت پخش بهترین هل سفید 50گرمی با توجه به مصرف قابل توجه هل در ایران امکان تقلب و وارد کردن جنس نا مرغوب نیز بسیار زیاد است ولی مجموعه ما با اهمیت به هزینه مشتری اقدام به ورود هل سفید از انواع با کیفیت آن نموده است.

هل نیز مانند اکثر ادویه ها رایحه آن فاکتور تشخیص تازگی و کیفیت آن می باشد و ما نیز با اهمیت به این موضوع اقدام به عرضه انواع هل سفید، سبز و سیاه با بیشترین عطر را نموده ایم.

مجموعه ما از معتبرترین شرکت در زمینه پخش انواع هل خصوصا هل سفید با مناسبترین بسته بندی ها می باشد متقاضیان برای خرید بسته های ۵۰ گرمی هل سفید و هل وحشی می توانند به کارشناسان فروش شرکت مراجعه نمایند.

همچنین شرکت برای دسترسی راحت و خرید آسان امکان خرید اینترنتی آن را فراهم آورده خریداران می توان با مراجعه به کارشناسان علاوه بر استعلام قیمت، نحوه خرید و تفاوت های هر یک از محصولات آگاه شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *