قیمت هل سبز شکسته به علت ناقص بودن دانه های این ادویه خوش رایحه ارزان تر از نوع دانه کامل آن است البته از نظر خواص و عطر و بو هیچ چیزی از هل های درسته کم ندارد و تنها به علت خرد بودن دانه‌ها فرصتی برای خریداران عمده فراهم آمده است تا با هزینه کمتر از خواص و بوی این دانه محبوب در دسرها، شیرینی‌ها و غذاهای خود بهره ببرند.

قیمت خرید هل سبز شکسته

با خواص معجزه آسا هل آشنا شوید

با خواص معجزه آسا هل آشنا شوید هل جزء ادویه های بسیار قدیمی است که مردم از قرن ها پیش از آن در آشپزی و تهیه سوپ، دسر و شیرینی استفاده می کردند و منشا آن از هندوستان و عربستان بوده که با روشن شدن خواص آن مردم مغرب زمین نیز به مصرف آن تمایل پیدا کرده‌اند.
خواص معجزه آسای هل باعث شده تا نه تنها به عنوان چاشنی استفاده شود بلکه در زمان های دور از آن به عنوان دارو برای درمان بیماری های خاصی استفاده میکردند حتی امروزه نیز از روغن و اسانس آن در برخی ترکیبات دارویی استفاده می شود.
حال می خواهیم به اثرات یک چای حاوی هل بپردازیم که البته حتی داروهای شیمیایی نیز با یک بار مصرف کردن فواید خود را نشان نمیدهند و شما نیز با مصرف تنها یک لیوان چای محتوی عصاره هل نباید انتظار همه آثار آن را داشته باشید اما افرادی که به طور منظم از این دانه در غذاها و نوشیدنی خود استفاده می کنند بهتر است با خواص آن بیشتر آشنا شوند…
هل به دفع مواد زائد از طریق کلیه کمک کرده و از نظر دارویی جزء ترکیبات دیورتیک یا مدر طبقه بندی می شود که علاوه بر این که با عفونت ها مبارزه می کند و با پاکسازی کلسیم، اوره، سموم، مجاری ادراری، مثانه و پیشابراه را تمیز می کند که همزمان با پاکسازی کلیه ها و مجاری ادراری شما به کاهش فشار خون نیز کمک می کند و برای افرادی که فشار خون بالا دارند بسیار مفید می باشد.
این دانه توانایی دفع میکروب های بیماری زا و عفونی را داشته و با مصرف آن نه تنها بدن شما ضد عفونی می شود بلکه بوی بد دهان را از بین برده و حتی بوی عرق شما را نیز مطبوع‌تر و ملایم تر می کند.
مطالعات بالینی و آزمایشگاهی نشان می دهد که هل می تواند به مبارزه با تومورها، بهبود اضطراب، مبارزه با باکتری ها و محافظت از کبد کمک کند و به دلیل اثرات ضد التهابی از بیماری های مزمن محافظت کند و به سلامت قلب و رفع مشکلات گوارشی مانند زخم های معده و اثنا عشر کمک نماید.

تقویت بدن با خوردن هل

تقویت بدن با خوردن هل

گرچه اصالت هل از کشور عجایب طبیعت و گونه های کمیاب حیوانی و غذایی، هندوستان می باشد اما این ادویه نزد ما ایرانیان یاد آور بسیاری از سنت های آسمانی و عطرهای بهشتی در بهترین ایام یعنی ماه محرم و ماه رمضان می باشد و در کنار اغذیه و دسرهایی نظیر حلوا، شله زرد، انواع خورش و… که طعم همگی آنها در کنار عطر خوش هل برای ما خاطرات روزهای خاصی از سال و غذاهای نذری را زنده می کند.
اینکه ما ایرانیان غذاها و دسرهای مختلفی داریم که امکان استفاده از دانه های معطر هل در آنها وجود دارد بسیار خوب است حتی برخی از خانواده های ایرانی همواره در کنار قوطی چای خود مقداری هل و دارچین و سایر افزودنی های مفید نیز استفاده می کنند که عادت خوبی می باشد و مصرف متعادل هل برای بدن فواید بسیاری داشته و با خوردن آن علاوه بر لذت یک چای خوش عطر عصرانه بدن خود را در برابر هجوم بسیاری از بیماریها بیمه می کنید.
شاید شما هم در ارتباط با کناره هم قرار گیری برخی مواد غذایی مطالبی خوانده باشید برای مثال خوردن کباب از قدیم به همراه سماق بی دلیل نبوده و به دلیل جلوگیری از بیماری نقرس می باشد یا مصرف کشک به همراه نعناع در آش یا کشک بادمجان به علت رفع نفخ و سردی کشک می باشد، در استفاده هل در غذاهایی مانند حلوا و غذاهای نذری و حتی استفاده از آن در چای برای مراسم ختم و سوگواری به علت خاصیت ضد افسردگی این ماده و خاصیت نشاط بخشی و رفع اندوه آن می باشد.
همچنین هل با تقویت قوای کلی بدن و افزایش سیستم ایمنی بدن نه تنها با بیماریهای موذی و عفونی مبارزه می کند بلکه باعث افزایش میل جنسی نیز می شود و برای افرادی که سرد مزاج هستند افزودن آن به رژیم غذایی توصیه می شود.

شرکت توزیع هل سبز شکسته

شرکت توزیع هل سبز شکسته وقتی نام هل به میان می آید بسیاری از ما به یاد دانه های سبز رنگ اشک شکل میافتیم که رایحه ای کم نظیر و آرامش بخش را برایمان به ارمغان می آورد و چای آمیخته با این دانه های ارزشمند طعمی متفاوت به نوشیدنی و شیرینی های ما می دهد…اما بهتر است بدانید علاوه بر این نوع هل که اکثر ما میشناسیم رنگ های دیگری از این دانه وجود دارد که ممکن است کمتر دیده باشید و آن رنگ های سفید و سیاه است.بله کاملا درست خواندید هل سفید و هل سیاه، این دو رقم از نظر رایحه و بو مانند هل سبز هستند اما در خواص و کاربرد متفاوت هستند به طوری که هل سفید معمولا در تهیه شیرینی و دسر مورد استفاده است و هل سیاه کاربرد دارویی و روغن گیری دارد.
از نظر کاربرد و قیمت هل سبز بیشترین کاربرد و قیمت را در بین انواع دیگر داشته و پس از زعفران و وانیل می توان گفت جزء گران ترین ادویه ها می باشد و اصنافی مانند قنادها، آشپزها و افرادی که در مقادیر زیاد از این دانه های خوشبو استفاده می کنند همواره دغدغه قیمت این محصول را دارند و تمایل دارند با حفظ کیفیت دانه‌ها قیمت محصول برایشان کمتر تمام شود.
یکی از بهترین پیشنهادها برای این افراد توصیه به خرید هل سبز درجه ۲ می باشد چرا که به طور کلی در قانون محصولات کشاورزی، آجیل ها و چاشنی ها هر محصولی که شکسته باشد حتی رشته های سرخ فام زعفران باعث کاهش قیمت محصول می شود که این معنی بی کیفیت بودن آن نیست بلکه به علت آسیب فیزیکی و خرد شدن آنها قیمت هل کاهش می یابد که این به نفع مشتریان خواهد بود.
امروزه شرکت های توزیع هل شکسته با عرضه این محصول در دو نوع MYQ و GOP به نیازهای متقاضیان این محصول پاسخ می دهند که بیشتر کاربران ترجیح میدهند از نوع GOP که کیفیت بالاتری دارد استفاده کنند.

فروش انواع هل سبز شکسته

فروش انواع هل سبز شکسته

همان طور که مستحضر هستید با دسترسی آحاد مردم به تکنولوژی و تجهیز اقصی نقاط جهان به اینترنت بسیاری از رویدادهای زندگی شکلی نوین و جدید به خود گرفته‌اند که خرید و فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست به طوری که هر ساله شاهد رشد ۱۵ درصدی کسب و کار اینترنتی نسبت به نوع سنتی هستیم.
برای تهیه این محصول نیازی به هیچ گونه مراجعه حضوری نیست بلکه کافی است با تلفن همراه یا یکی از ابزارهای هوشمند خود نام این کالا را جست و جو کنید تا با انواع فروشگاه‌های مجازی و نمایندگی های انحصاری فروشنده ادویه‌جات و هل سبز باکیفیت آشنا شوید و پس از اطمینان از اعتبار و کیفیت مجموعه های ارائه دهنده اقدام به ثبت سفارش نمایید.
در انتها لازم به ذکر است از آنجایی که هل سبز خشک شده (البته نوع شکسته آن ارزان‌تر می باشد مانند پودر زعفران یا زعفران پوشال نسبت به زعفران نگین و سرگل) بعد از زعفران گران‌ترین ادویه محسوب می شود قبل از اقدام به ثبت سفارش از اعتبار و وضعیت بهداشت مجموعه ارائه دهنده هل سبز بسته بندی شده اطمینان حاصل کرده و ترجیحا از سایت های دارای نماد الکترونیک اعتماد که دارای ضمانت نامه و گارانتی برای محصولات خود هستند خرید نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی بتوانید به راحتی با کارشناسان و مدیر مجموعه موضوع را مطرح نمایید. مجموعه ما نیز در زمینه ی فروش مستقیم هل سیاه درجه یک، هل سبز شکسته و دیگر انواع آن به صورت اینترنتی فعالیت می کند و شما مشتریان عزیز جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصولات می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. سایت فروش زعفران در بازار
    2. بسته بندی و فروش زعفران با قیمت عمده
    3. زعفران نگین قائنات خراسان رضوی تربت حیدریه
    4. پخش کننده زعفران 100 گرمی

28 دیدگاه

  • سلام
    وقتی میگی هل انگار گفتی: بوی خوش، نشاط، آرامش! واقعا با این جثه کوچیکش وجودش تو خونه‌ها و آشپزخونه‌ها لازم

  • سلام من داخل یک کافی شاپ کار میکنم و اکثر افرادی که مرتب به این کافه سر میزنند دمنوش هل سفارش میدن اوایل اهمیت نمیدادم ولی بعدها که بیشتر درمورد خواص هل فهمیدم خواص تمام دمنوش هارو مخصوصا دمنوش هل داخل منو نوشتیم تا مشتری بدونه داره چی انتخاب میکنه وخودم هم به محض این که سرکارم حاضر میشدم یک دمنوش هل نوش جان میکردم و بعدبا قدرت به کارم میرسیدم دیگه بعد از اون شیرینی های ما توی کافه با طعم هل و دمنوش هل یکی از پر سفارش ترین ها بود ??

  • سلام
    من مدت هاست که از هل به عنوان چاشنی دسر و غذا ها وکیک ها استفاده می کنم و همچنین به عنوان یکی از دمنوش ها برای تقویت سردی بدن و سردی مزاج استفاده می کنم
    و همچنین یکی از بهترین خوشبوکننده های دهان و رفع عفونت گلو بهترین گزینه است
    پس با توجه به قیمت بالای هل خرید هل شکسته واقعاً مقرون به صرفه است

  • عطرفوق العاده،خواص بینظیرو طعم عالی این ادویه طرفداران زیادی داره که اغلب به صورت دمنوش یاباچای دم کرده ومیل میکنند

  • سلام من بخاطر عطر و بوی بی نظیر هل سبز از آن در داخل برخی دسرها و شیرینی جات استفاده می کنم آیا این محصول شما از لحاظ کیفیت مطمئن است؟ آیا محصولاتتان به صورت بسته بندی به مشتری ارسال می شود یا فله ای هم‌ می توان سفارش داد؟ من برای اولین بار می خواهم از سایت شما خریداری کنم ممنونم راهنمایی کنید‌.

    • سلام مریم عزیز
      شما میتوانید با شماره موجود درسایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شمارا به صورت رایگان راهنمایی کنند تاشما با اطلاعات کافی خرید کنید.

  • سلام به همگی
    من چند وقتی هست از هل به عنوان دسر و کیک و غذاها وچای استفاده میکنم و برای تقویت سردی بدن و سردی مزاج استفاده میکنم ناگفته نماند از عطر و بوی هل واسه خوش بو کننده ی دهان هم خیلی خوبه و واسه ی عفونت گلو هم عالیه پس با توجه به قیمت بالای هل خرید هل شکسته خیلی به صرفه است

  • سلام عرض ادب خدمت پشتیبان محترم وب سایت

    هل سبز‌یه محصول خوبه که ازش میشه برای جلوگیری از کار‌هایی برای مثال جلوگیری از حالت تهوع استفاده کرد که خیلی می‌تونه تأثیر داشته باشه البته فقط این است ولی مهم‌تر این کاراییش بحث قیمتیه که داره که واقعاً از قیمت بالایی برخورداره

  • این همه فایده بسزایی ک داره و زحمت کشیدید برای مخاطبین شرح دادید از یه گیاه به این کوچیکی بعیده واقعا معجزه اساس این هل حتما باید تو سب غذاییمون استفاده کنیم

  • تنها فایده ای ک من مجاب میکنه همیشه استفاده کنم این ک گفتید بوی عرق کنترل میکنه خیلی مهمه ک تو دمنوش هام ازش استفاده کنم

  • من برای درست کردن حلوا سفارش دادم بهتون واقعا عطر و طعم بی نظیری داره پیشنهاد میکنم حتما هل سبز رو از اینجا تهیه کند

  • با سلام
    ممنون از اطلاعات مفید این سایت .
    من نمیدونستم هل شکسته هم هست که مقرون به صرفه تره ازین پس برای نذری هام ازین سایت خریدمیکنم.

  • با عرض سلام وخسته نباشید من ازسایت شما هل سبز خریداری کردم بسیار خوب وخوش مزه بو. وقیمت خیلی خوبی هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت این محصول باکیفیت و پبشنهاد خریداری میدم

  • سلام چند تاسوال داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این هل سبز چقدراست وآیا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور فراهم هست ممنون میشم پاسخ سوال مرابدهید

    • سلام اقای سلگی عزیز

      با مشاوران ما درواحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید پاسخگو سوال شما عزیز ان هستند

  • سلام هل به عنوان یک درمان طبیعی سرطان نیز شناخته شده است؛ این ادویه را می توان برای جلوگیری، تاخیر و حتی معکوس سازی سرطان استفاده کرد.هل همچنین باعث کاهش التهاب کلیه می شود که رشد سلول های سرطانی را مهار می کند و باعث از بین رفتنشان می شود.

  • خواص آنتی اکسیدانی آن می تواند سلامت قلبی را تقویت کند. هل همچنین حاوی فیبر است، مواد مغذی که می تواند به کاهش سطح کلسترول و بهبود سلامت قلب کمک کند و می تواند سطح فشار خون را کاهش دهد و این برای قلب مفید است، در این مورد هل سیاه مفیدتر از هل سبز است.

  • سلام هل نقش مهمی در مبارزه با علائم آسم مانند خس خس، سرفه، تنگی نفس و تنگی در قفسه سینه دارد. این ادویه باعث می شود تنفس با افزایش گردش خون در ریه ها آسان تر شود و همچنین درباره التهاب غشاهای مخاطی، التهاب مربوطه را از بین می برد. می توان از هل سبز برای درمان آسم، برونشیت و سایر مشکلات تنفسی استفاده کرد.ممنون ازسایت خوبتون

  • سلام
    واقعا خیلی عالی ولی من برای هر غذایی یا شیرینی کیک چای هل استفاده میکنم ولی نمیدونستم این همه خاصیت داره

  • سلام وقت بخیر به شما گروه بازرگانی محترم از سایت شما دیدن کردم بسیار محصولات خوب و عالی داشت این محصول هل که برای فروش گذاشتید عطر و طعم عالی برخوردار هست بنده به شخصه به دوستان و آشنایان سفارش می‌کنیم تا از شما خرید کنند

  • با سلام . هل ادویه بسیار خوش عطر و مفیدیه
    قیمت شماهم خیلی خوبه برای فروش در فروشگاه
    با تشکر از خدمات شما و ارسال خوبتون

  • سلام و درود بر شما و تیم خوبتون سال نو بر همگی مبارک باشه انشا الله آرزو دارم که در سال جدید شاهد پیشرفت بیشتر محصولات و صنایعی که مربوط به کسب و کار های ایرانی هستند باشیم ، ممنون از مطالب مفیدتون من به شخصه خیلی چیزی راجب هل و خواصش نمی دونستم ، همیشه هم از خوردنش فرار می‌کردم ولی خوب وقتی آدم بفهمه چیزی‌برای بدنش مفید هست ازش استفاده می کنه با تشکر از شما

  • سلام عليكم ، هل يكي از خوشبو ترين و مفيدترن. ادويه هاي موجود ميباشد حتي پوشالش هم براي ادويه پلو عالي هست نكته مهم نوع بسته بندي ان است.

  • سلام به همگی
    خسته نباشید به تیم خوب مجموعه عالیتون
    هل از ادویه های بسیار قدم هست که همیشه در غذاها و طمع دار کردن چای استفاده میشده وخاصیت گرمی نیز داره برای افرادی که سردی معده در انها غلبه کرده میتونن روزانه یک عدد هل توی دهانشون بجوند تلخ هس ولی مشکلشون بر طرف میشه با وجود قیمت بالای هل با کیفیت
    چه خوبه که سایت شما معرف هل شکسته شده تا بتوانیم خرید کنیم
    خودم برای خوش عطر کردن چای در پذیرایی از مهمانهام همیشه از هل شکسته استفاده میکنم خوشحالم که با سایت شما اشنا شدم و از این به بعد راحتر خرید میکنم موفق باشید

  • سلام
    وقت بخیر
    چقدر خوب که هل شکسته رو به فروش میرسونید . اتفاقا من شنیدم وقتی میخواهیم از هل تو چای استفاده کنیم اونرو بشکنیم و داخل چای بریزیم . انگار که عطرش بیشتر درمیاد و پخش میشه . بعدشم میشه از چای صاف کن استفاده کرد که دانه های هل داخل فنجان یا استکان چای نیان .

  • سلام، دراینکه تک به تک عناصر مواد هم مفیدوزیادآن مضراست که باتوصیه افرادمطلع بامقداردرست مصرف به نتیجه موردنظر رسید

  • باسلام هل سبز خواص معجزه آسای دارد و باعث شده تا نه تنها به عنوان چاشنی استفاده شود بلکه خواص دارویی هم دارد

  • سلام خسته نباشید، هل واقعا یه ادویه ی عالیه من همیشه وقتی چایی دم کنم چندتا دونه هل سبز شکسته هم داخلش میریزم واقعا چایی خوش طعم میشه و فوق العادس واسه ی پذیرایی از مهمون??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *