قیمت هل سبز فله ارگانیک و سایر هل ها ی دیگر به سایز آن بستگی دارد. هر چه هل درشت تر ،سالم تر،بدون خرابی و شکستگی و سبز رنگ تر باشد. قیمت آن بیشتر می شود. البته فصل برداشت هل و مقدار محصول برداشته شده هر ساله نیز قیمت هل را تغییر می دهد. قیمت دلار نیز همانطور که بر قیمت همه ی کالا ها تاثیر می گذارد. بر روی قیمت هل نیز تاثیر گذار است.

قیمت استثنائی هل سبز فله ارگانیک

فواید استفاده از هل سبز درجه یک

فواید استفاده از هل سبز درجه یک هل بخاطر بوی خوب بعد از زعفران و وانیل سومین ادویه گران قیمت جهان محسوب می شود. هل جزء ی از بیشتر ادویه های دنیا است.و بجز بوی خوب فواید درمانی بسیار زیاد ی دارد که باعث محبوب بودن آن شده است.

هل میوه ای کوچک است، با غلاف که دانه های سیاهی در دل خود دارد. هل از تیره زنجبیل ها است، و اکثر خواص درمانی آنها را دارد. هل گونه های زیادی دارد مثل هل سفید، هل سبز، هل سیاه که هل سبز از همه ی آنها خوش طعم وخوش بو تر است.

ما در حد توان به چند مورد از خواص آن اشاره خواهیم کرد.

درمان گل ودرد و سکسکه، ناراحتی های اعصاب و روان ، آرام بخش، خوش بو کننده دهان، طعم دهنده عالی غذا و مربا

تقویت قلب، بهبود سلامت پوست و مو (آلرژی های پوستی)

افزایش اشتها، جلوگیری از پوسیدگی دندان و بهبود سلامت دهان

پایین آورنده فشار خون، استفاده روغن هل برای لوازم آرایشی ارگانیک

بهبود گردش خون و جلوگیری از لخته شدن خون، بهبود کارکرد گوارش، ضد سرطان، درمان آسم، بخاطر دارا بودن منگز برای درمان دیابت مفید است.

ضد کلسترول مضر خون، درمان اختلالات ادراری، ضد سموم بدن همراه ثابت اکثر دمنوشها، افزایش میل جنسی،

و موارد فراوان دیگر.

مرجع عرضه هل سبز فله ارگانیک

مرجع عرضه هل سبز فله ارگانیک هل در کشورهای آسیایی کاشته می شود . از جمله هند که مهم ترین کشور تولید کننده این محصول در انواع مختلف آن است وصد البته که در صادرات هل عمده از جمله صادرات هل سفید ،هل سبز وسیاه و…. پیشرو است.

برای آنکه یک مرجع پخش موفق باشیم باید بدانیم که یک هل خوب درشت سبز و بدون شکستکی در پوست و بی هیچ لکی بر روی غلاف آن است.هرچه رنگ آن به زردی برود و یا پوستی زخمی و ضرب دیده ای داشته باشد کیفیت آن کمتر می شود.

مجموعه حبهان برای رفاه حال مشتریان تمام هل های مرغوب ودرجه یک خود را از کشور هند وارد می کند.ویکی از بهترین مراجع عرضه هل صد در صد ارگانیک می باشد.

بهتر این است که هل مورد نیاز خود را از مرجع عرضه هل سبز فله ارگانیک ما خریداری کنید .تا از کیفیت وقیمت آن اطمینان داشته باشید.

این مجموعه با بسته بندی های بهداشتی بصورت کارتنی برای فروش عمده و ظروف زیبا وشکیل برای وزنهای کمتر و قیمتهای واقعاً استثنائی در خدمت شما عزیزان این سرزمین است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *