به طور كلي هل به سه دسته تقسيم مي شود؛

هل سبز

هل سياه

هل سفيد

هر كدام از اين ها خواص مخصوص به خود را دارند اما در كليت مصرف همه نوع از هل باعث بهبود طبع انسان و عملكرد سيستم ايمني مي شود.

ما در اينجا قصد داريم هل سياه را به دليل داشتن انتي اكسيدان هاي قدرتمند تر و خواص درماني بيشتر به شما معرفي كنيم.

براي يافتن هل سیاه درجه یک كافي است سري به فروشگاه ها و مغازه هاي سلامت و طب سنتي بزنيد. يا مي توان در سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي معتبر هل سیاه طبیعی را به صورت تضميني خريداري كرد.

براي خريد هل سیاه مرغوب ، به صورت تضميني ، چه به صورت مجازي و چه به صورت حضوري حتما بايد به فروشگاه هاي معتبر و پيش كساني كه متخصص اين كار هستند مراجعه كنيد تا مطمئن شويد هل سیاه اعلا را در اختيار شما خريداران قرار مي دهند.

فروش تضمینی هل سیاه درجه یک

هل از لخته شدن خون جلوگیری می کند

هل از لخته شدن خون جلوگیری می کند امروزه با پيشرفت تكنولوژي ، زندگي ماشيني و استفاده از غذاهاي فراوري شده ، علاقه مردم براي استفاده از دارو ها و گياهان طب سنتي بيشتر شده است . امروزه ديگر خواص مواد غذايي طب سنتي و خاصيت هاي بالاي ان بر كسي پوشيده نيست.

يكي از اين مواد معجزه آسا هل مي باشد. هل خواص درماني و فوايد باورنكردني و معجزه اساي بسياري دارد و قرار دادن ان در برنامه روزانه بسيار توصيه و تاكيد مي شود. هل طبع گرمي دارد و به همين سبب كه امروزه اكثر غذاهاي ما داراي طبع سرد هستند و همين عامل و منشا بسياري از بيماري هاست ، مي توان با مصرف هل تا مقدار زيادي از اين بيماري ها جلوگيري كرد.

يكي از بيماري هايي كه امروزه اكثرا با ان درگير هستيم ، لخته شدن خون مي باشد كه علل زيادي دارد. از جمله چاقي ، بي تحركي ، تغذيه نامناسب و استفاده از داروهاي شيميايي ، كه با بالا رفتن غلطت خون باعث ايجاد لخته مي شود ، كه اگر به سرعت تشخيص داده نشود خطرات جبران ناپذيري به همراه دارد .

تمام تلاش ما در اين مقاله اين است ، با قرار دادن مواد غذايي مفيد هم چون هل ، در برنامه غذايي از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري شود.

تحقيقات و مطالعات اخير نشان مي دهد هل با پايين اوردن ضربان قلب ، ريتم و ضربان قلب را كنترل مي كند و باعث بهبود جريان خون در بدن مي شود.

در واقع هل با بهبود بخشيدن به جريان خون در بدن مي تواند ، مانع از لخته شدن خون شود بنابرين هميشه مقداري از هل سياه را در برنامه غذايي خود قرار دهيد تا حس سلامتي و تندرستي داشته باشيد.

از هل سیاه چه می دانید؟

از هل سیاه چه می دانید؟ هل سياه كه از خانواده زنجبيل مي باشد گونه اي از هل است كه داراي انتي اكسيدان قدرتمند تري مي باشد. اين هل با نام هاي هيل غراب و قافله كبار نيز شناخته مي شود.

ميوه گياه هل سياه معمولا اوايل شهريور به وجود مي آيد. ميوه هل به شكل تخم مرغي كوچك است كه درون ان ١٥ تا ٢٠ عدد دانه هل معطر سياه وجود دارد و در هر دانه هل سياه دوازده دانه به صورت نامرتب و به رنگ قهوه اي با عطري ملايم و شيرين وجود دارد.

طعم هل سياه داراي مقداري خنكي است به همين سبب گاهي ان را به نعنا تشبيه مي كنند.

دانه هاي هل سياه داراي خواص بسيار زيادي مي باشند و طي تحقيقات انجام شده ، هل سياه داراي مواد مغذي و تركيبات مخصوص به خود مي باشد ، براي همين شايد جالب باشد بدانيد در ساخت بسياري از داروهاي شيميايي از اين نوع هل بهره گرفته اند.

هم چنين هل سياه با دارا بودن مقادير زيادي از انتي اكسيدان ها براي سلامت پوست به خصوص در برابر اشعه هاي مضر افتاب مفيد مي باشد و با خاصيت باور نكردني خود ضد چروك و ضد پيري مي باشد.

خاصيت درماني هل سياه به دليل انتي اكسيدان هاي بي شمار آن به همين جا ختم نمي شود ، در واقع اين انتي اكسيدان ها مي توانند اثر راديكال هاي ازاد را خنثي كنند و به همين سبب با مصرف روزانه اين گياه كوچك ميتوان تا مقدار زيادي از بروز بيماري هاي مزمن هم چون بيماري هاي قلبي و انواع سرطان ها جلو گيري كرد.

سم زدايي بدن ، كمك به هضم غذا و سلامت دهان و دندان از ديگر خاصيت هاي معجزه آساي هل سياه مي باشد.

مصرف هل سياه در زمستان و فصل سرما بسيار توصيه ميشود و با خاصيت ضد التهابي خود باعث كاهش درد مفاصل در زمستان مي شود. هم چنين مصرف هل با بالا بردن انرژي موجب نشاط مي شود و بهترين داروي ضد افسردگي مي باشد.

توزیع کنندگان هل سیاه درجه یک

توزیع کنندگان هل سیاه درجه یک كشورهاي هند و تركمنستان از جمله كشورهاي اصلي توليد كننده هل سياه مي باشند كه هل سياه را از طريق نمايندگي هاي مجاز در سراسر ايران ، به كشور وارد ميكنند و سپس اين نمايندگي ها هل سياه را به فروشگاه ها و مراكز خريد در طب سنتي و سلامت توزيع ميكنند.

علاوه بر اين در كشور خودمان ، شهر كرمان بزرگترين توليد كننده هل سياه مي باشد كه حتي هل سياه را به كشور هاي حوزه خليج فارس صادر مي نمايد.

در اين شهر و در كارخانه ي موبوطه هل سياه بعد از بسته بندي به صورت عمده و خرده و در قيمت هاي مناسب به : كارخانه ها و كارگاه هاي بسته بندي ، فروشگاه هاي خرده و عمده ، عطاري ها ، خشكبار واجيلي ها در سراسر كشور و با امكان تحويل در شهرستان توزيع مي نمايد.

براي خريد هل سیاه تازه مي توان به صورت حضوري به مراكز و فروشگاه هاي فعال در اين حوزه مراجه كرد اما در صورتي كه اين كار براي شما مقدور نمي باشد ويا زماني براي انجام اين كار نداريد مي توانيد به سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي معتبر توزيع كننده هل سياه مراجعه كنيد و به صورت مجازي هل سياه مورد نياز خود را خريداري نماييد.

قیمت باورنکردنی هل سیاه درجه یک

قیمت باورنکردنی هل سیاه درجه یک هل سياه در نوع درجه يك و مرغوب و درجه دو (كه بيشتر براي پودر كردن استفاده مي شود.) بين فروشندگان و خريدارن معامله مي شود. با توجه به خاصيت هاي فراوان هل سياه ما به شما پيشنهاد ميكنيم كه حتما نوع درجه يك ، مرغوب و تازه ي ان را خريداري نماييد.

هل بعد از زعفران و وانيل سومين طعم دهنده گران جهان مي باشد كه شما مي توانيد هل سياه درجه يك را در اين سايت سفارش دهيد كه به دليل توزيع مستقيم و بدون واسطه قيمتي باور نكردني نسبت به ديگر مراكز خريد و فروشگاه ها دارد.

1 دیدگاه

  • با سلام و خسته نباشید هل طبع گرم دارد و برای کسانی که طبع سرد دارند خوردن آن در طول روز تجویز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *