هل سیاه درجه یک، محصولی است ارگانیک ، که از نظر خواص، شبیه به هل سبز بوده ولی از انتی اکسیدانهای نسبتا بالاتری برخوردار است و استفاده از آن، به دلیل عطر و خواص بیشماری که دارد، در فرهنگ های زیادی رایج است.

این دانه ی سیاه رنگ، با بکارگیری روشهای تولیدی مخصوص، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل جزو یکی از محصولات صادراتی کشور ما به شمار میرود. شایان ذکر است که، انواع هل صادراتی درجه یک کشورهای دیگر از جمله هل سیاه، سفید و سبز از طریق کشور ایران تامین میشود.

صادر کنندگان هل سیاه درجه یک، انواع این محصول طبیعی پرخاصیت را، با درجه کیفی بالا، به صورت کلی و انبوه و به شکل بسته بندی و در حجمهای مختلف، به کشور های دیگر، با قیمتی منصفانه صادر میکنند؛ ناگفته نماند که بازار فروش این محصول، در مراکز خرید این کشورها، بسیار داغ بوده و از فروش بالایی برخوردار است.

صادرکنندگان هل سیاه درجه یک

درمان آلرژی های پوستی با خوردن هل

درمان آلرژی های پوستی با خوردن هل هل، از جمله دانه های معطری است که در اشکال مختلفی در بازار موجود است، این دانه ی پرخاصیت و خوشبو، علاوه بر عطر خاصی که دارد، دارای آنتی اکسیدان های فراوانی نیز می باشد؛ که یکی از دلایل اصلی خواص بی نظیر آن، وجود همین آنتی اکسیدانها است. البته ناگفته نماند که این خواص بینظیر، بر کسی پوشیده نیست!

اما، باید متذکر شد که، یکی از بارزترین خواص هل، مخصوصا هل سیاه تازه، استفاده از آن، به عنوان نوعی درمان برای دفع حساسیتهای پوستی می باشد. یکی از دلایل اصلی این امر، خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری این محصول طبیعی است؛ بگونه ای که می تواند در کوتاهترین زمان ممکن، محل حساسیت را بهبود ببخشد. بنا بر مطالعات اخیری که در طب سنتی بر روی این محصول صورت گرفه است، چنانچه مقداری پودر هل را با کمی عسل مخلوط و ضماد حاصله را به مدت 15 دقیقه بر روی محل قرمز شده قرار دهید، پس از گذشت چند روز، شاهد از بین رفتن سرخی پوست، خواهید شد.

بسیاری از افرادی که دچار حساسیتهای پوستی، آفتاب سوختگی و یا گاها، دچار سوختگی سطحی میشوند، می توانند از مخلوط عسل و پودر هل، به منظور تسکین درد و رفع قرمزی و سوختگی پوست، استفاده کرده و پس از گذشت چند روز، شاهد نتایج فوق العاده آن باشند.

از هل سیاه بیشتر بدانید

از هل سیاه بیشتر بدانید هل سیاه، میوه ای است با ظاهری کشیده شبیه به بادام که پس از خشک شدن، سیاه رنگ می شود. این میوه پس از از دست دادن آب خود، چروکیده و خشک شده و همانند ادویه هایی با طبع گرم، مورد استفاه قرار می گیرد. شایان ذکر است که عطر و بوی این محصول در مقایسه با هل سبز، کمتر است.

هل سیاه مرغوب، حاوی آنتی اکسیدان و ترکیبات شیمیایی بالایی می باشد به همین دلیل، این ماده طبیعی به سم زدایی بدن کمک فراوان کرده و بدن را در برابر رادیکالهای آزاد در امان نگه می دارد، به این طریق نقش پر رنگی در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطانها بازی می کند. از آنجاییکه زندگی روزمره کنونی بشر، با استرس و فشارهای زیادی همراه است، مصرف این ماده به صورت مداوم، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و بدن انسان را در برابر هرگونه عفونت سالم نگه می دارد.

به علاوه، از این ماده به عنوان اکسیر جوانی یاد می کنند، بر طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف این ماده به شکل مکرر، از سفید شدن زود هنگام موها جلوگیری کرده و باعث ایجاد نوعی شور و حال جوانی در فرد می شود. این ماده فوق العاده انرژی بخش بوده و باعث تولید کالری زیادی در بدن می شود، شایان ذکر است که کسانی از خستگی مداوم و ضعف و بیحالی عمومی بدن رنج میبرند، میتوانند این ماده ارگانیک را به سبد غذایی خود بیفزایند.

قیمت خرید هل سیاه درجه یک

قیمت خرید هل سیاه درجه یک هل سیاه ارگانیک، محصولی است کاملا طبیعی که به کمک روشهای مختلفی تولید شده و از درجه کیفی بالایی برخوردار است. تولید این محصول، به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد و نیز به علت دارا بودن خواص درمانی بی نظیر، به شکل انبوه بوده و از فروش بالایی برخوردار است. قیمت خرید هل سیاه و نیز هل محلی، مرغوب و درجه یک، نوسان داشته و قیمت ثابتی ندارد.

این محصول، در بسته بندیهای مختلف با حجم های گرمی، و یا به شکل فله، با قیمتی در خور بازار در اکثر عطاریها و مراکز فروش ادویه جات، به فروش می رسد. تولید کنندگان انواع این محصول را با درجه ی کیفی متفاوت، تولید و توزیع کنندگان محصولات خود را به شکل مستقیم و بدون واسطه، به بازار توزیع کرده و این محصول، در این مراکز به شکل کلی و انبوه در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

عرضه کننده مستقیم هل سیاه درجه یک

عرضه کننده مستقیم هل سیاه درجه یک هل سیاه، از جمله گیاهان دارویی کمتر شناخته شده ای است که دارای خواص درمانی فوق العاه ای بوده و در طبخ برخی از خوراکهای سنتی ایرانی بکار برده می شود. امروزه، بازار فروش این محصول سیاه رنگ، بسیار داغ بوده و به دلیل اینکه تولید آن در کشور ایران به شکل انبوه صورت می گیرد، همه ی افراد در سراسر نقاط کشور، می توانند به آن دسترسی داشته و از مزایای آن بهره ببرند.

باید افزود که توزیع و پخش هل سیاه مرغوب، به کمک خدمات گسترده ای صورت گرفته و فروش این محصول به شکل مستقیم و اغلب به صورت عمده صورت می گیرد، که در این شیوه ارتباطی مستقیم بین خریدار و فرد تولید کننده برقرار شده و واسطه ها حذف میشوند، در نتیجه این امر، این افراد نمیتوانند قیمتها را به نفع خود افرایش دهند.

در حال حاضر، مراکز پخش، این محصول درجه یک را به شکل مستقیم و به صورت عمده در بسته بندیهای مختلف حجمی و یا به شکل فله و کیلویی و با نازلترین قیمت، در اختیار متقاضیان قرار می دهند؛ و خریداران می توانند این محصول را به شیوه ی مستقیم و بدون واسطه، و یا به شیوه ی اینترنتی و آنلاین تهیه و خریداری کنند. جهت خرید به شیوه ی اینترنتی، تنها کافی است که متقاضی پس از تماس با مشاورین این محصول، از کم و کیف و قیمت پایانی آن مطلع شده و پس از ثبت سفارش خرید خود را تکمیل کند.

لازم به تذکر است که یکی از مهمترین مزیتهای خرید به شیوه ی اینترنتی و انلاین دریافت محصول درب منزل، در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

1 دیدگاه

  • با سلام هل سیاه درجه یک، محصولی است ارگانیک ، که از نظر خواص، شبیه به هل سبز بوده ولی انتی اکسیدانهای آن نسبت به هل سبز بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *