هل یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین ادویه های دنیاست. شهرت این ادویه به طعم دهنده ی عالی و رایحه ی خوشبو زبان زد است و در تمام دنیا از آن به عنوان یک طعم دهنده ی فوق العاده با عطر و بوی خوب و معطر برای پخت و پز استفاده می شود. همچنین خواص باورنکردنی آن که در نوع خودش برای یک ادویه بسیار خاص است از دوران قدیم شناخته شده و به خاطر این خواص و فواید از آن استفاده ی زیادی در درمان بیماری ها می شود. هل سبز مرغوب یکی از انواع هل و اصلی ترین نوع هل است که توسط شرکت های مختلف در ایران به فروش می رسد.

شرکت فروش هل سبز مرغوب

پیشگیری از پوسیدگی دندان با خوردن هل

پیشگیری از پوسیدگی دندان با خوردن هل همانطور که گفته شد هل خواص شگفت انگیزی دارد که به سبب آن ها به عنوان ملکه ی ادویه ها معرفی شده است. یکی از این خواص بهداشت دهان و جلوگیری از پوسیدگی دندان است.

هل خواص آنتی اکسیدانی دارد و آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث از بین رفتن باکتری های تخریب کننده‌ ی مینای دندان می شود. تحقیقات نشان داده اند که جویدن دانه ی هل باعث تنظیم شدن پی اچ دهان می شود و از پوسیدگی دندان توسط میکروب ها و باکتری های درون دهانی جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد که در دندان حفره ایجاد شود.

بعد از کشف و تولید آنتی بیوتیک ها پژوهشگران متوجه شدند که آنتی بیوتیک ها علاوه بر باکتری های مضر باکتری های مفیدی که برای سلامت بدن لازم هستند را هم از بین میبرند، اما بعد از پژوهش های بسیار متوجه شدند که هل تنها باکتری ها و میکروب های مضر برای دندان ها را از بین می برد.

علاوه بر آن به دلیل رایحه ی خوش و از بین بردن باکتری های بدبو کننده ی دهان باعث تمیز شدن و خوشبو شدن دهان می شود.

با تهیه ی روغن هل سبز اعلاء و ترکیب کردن چند قطره از آن با آب می توانید از بوی بد دهان به سرعت جلوگیری کنید.

کاربرد هل در تهیه انواع دسر

کاربرد هل در تهیه انواع دسر طعم و عطر شیرین هل باعث شده که این ادویه در بسیاری از غذاها، دسرها و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار گیرد.

هل می تواند همراه با ادویه های دیگر در پخت و پز استفاده شود و طعم خوبی را به غذا بدهد.

هل بخصوص در چای و نوشیدنی های گرم استفاده می شود، برای اینکار باید مقداری هل پودر شده را به چای، قهوه یا ماده اولیه هر نوشیدنی دیگری اضافه کنید تا طعم خوبی برایتان به ارمغان بیاورد.

علاوه بر آن از هل می توانید در دسرهایی مثل فرنی، حلوا استفاده کنید؛ یکی از ادویه ها و طعم دهنده های اصلی حلوا، هل است می توانید پودر هل را به شربت حلوا اضافه کنید و طعم فوق العاده ای به آن بدهید، همچنین می توانید در تزئین فرنی از هل کمک بگیرید تا بو و طعمش زیر زبانتان بیاید. از هل حتی در تهیه نان و شیرینی هم استفاده می شود.

علاوه بر این دسر های معروف شما می توانید برای تزئین یا حتی مزه دار کردن دسرهایی مثل پودینگ و کاسترد از پودر هل استفاده کنید.

برای طعم دادن به غذاهایی مانند سوپ هم می توانید از دانه ی هل استفاده کنید، هنگام جوش خوردن سوپ یک یا چند دانه هل را اضافه کنید و از طعمش لذت ببرید.

برای پختن غذاهای مخلوط مثل عدس پلو و باقالی پلو هم می توانید دانه های هل را به برنج اضافه کنید تا برنجتان معطر شود.

هل حتی در دمنوش ها هم بسیار استفاده می شود، زمانی که منتظر دم کشیدن چای هستید می توانید چند دانه هل را به آن اضافه کنید هل به مرور طعم و بوی خود را به چای می دهد در دیگر دمنوش های باب میلتان هم می توانید هل را اضافه کنید تا عطر و طعمش را قوی تر کند.

هل سبز را حتی به سبزیجات هم می شود اضافه کرد. در تهیه ی سالاد ها و سالاد فصل به خصوص سالاد میوه میتوانید مقداری از پودر هل را بر روی سالاد خود بپاشید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

از اثرات شگفت انگیز هل می توان به افزایش ماندگاری آبلیمو اشاره کرد همانطور که می دانید آبلیموی تازه هم بعد از مدتی طعم تلخی میگیرد و زود خراب می شود برای نگهداری لیمو و آبلیمو می توانید هل به آن اضافه کنید به این صورت که لیمو را آب می گیرید و بعد به آن پودر هل یا خود غلاف هل را اضافه می کنید سپس آن را در ظرف شیشه ای نگهداری می کنید.

این نوع آبلیمو را می توانید در مدت زمان بیشتری نگه دارید و از آن در غذاهای مختلف استفاده کنید.

همانطور که می دانید هل عطر و طعم شیرینی دارد، ازین رو می تواند همراه با عسل هم مصرف شود و بدون اینکه طعم عسل را از بین ببرد به آن مزه بدهد برای خوش طعم شدن و برای کسانی که می خواهند عسل کم شیرین باشد می توانند در کنار هل مقداری آب لیمو به آن اضافه کنند.

توزیع کنندگان هل سبز مرغوب

توزیع کنندگان هل سبز مرغوب قیمت هل سبز بسته به مقدار آن در بسته بندی ها و مدل بسته بندی و درجه ی آن متغیر است. توزیع کنندگان هل سبز تلاش می کنند تا بهترین کیفیت را در اختیار مردم قرار دهند و اعتماد آن ها را جلب کنند.

مراکز پخش و توزیع کنندگان هل سبز توانسته اند هل سبز مرغوب را در کل کشور به مردم ارائه دهند و ازین جهت به رونق بازار این محصول در داخل کشور کمک کنند.

تلاش توزیع کنندگان و صادر کنندگان این محصول باعث شده که ایران در عرضه ی این محصول نام خوبی داشته باشد و در زمره ی یکی از بهترین فروشندگان و عرضه کنندگان هل سبز مرغوب به دیگر کشور ها قرار گیرد.

عرضه کنندگان انواع هل سبز مرغوب

عرضه کنندگان انواع هل سبز مرغوب هل سبز درجه یک نسبت به انواع دیگر آن گران تر است. اگر می خواهید طعم خوب و دلنشینی به غذاها و دسر های خود بدهید باید کمی بیشتر مایه بذارید.

علاوه بر این می توانید هل سبز ارگانیک را از مرکز های عرضه کننده ی آن تهیه کنید. همانطور که می دانید این طلای سبز به واسطه خواص فوق العاده و طعم بی نظیرش گران است؛ اما شما می توانید این محصول را به صورت عمده و از مراکزی که در این صنعت کار می کنند با قیمت مقرون به صرفه و استثنایی تهیه کنید.

2 دیدگاه

  • هل طعم دهنده ی خوش طعم و عطریه برای چای ،حلوا و حتی شربت بصورت عمده میتونم سفارش بدم؟

    • سلام خانم حسینی بزرگوار
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *